Foto: wrc.com
Ceturtdien Montekarlo WRC rallijā debiju piedzīvoja Hyundai i20 WRC modelis, kuru pilotēja Tjerī Noivils un Dani Sordo. Taču diemžēl abiem sportistiem šis rallijs ir jau beidzies. Taču šoreiz ne par to ir stāsts. Katrai rūpnīcas komandai (un ne tikai rūpnīcas) ir savas motormājas (tās pirms katra rallija tiek uzceltas), kurās tiek gan labotas automašīnas, gan ieturētas maltītes, gan sniegtas intervijas u.t.t. Šajās motormājās parasti arī uzturās komandas vadība, kura lemj par stratēģiju un seko līdzi visai rallija norisei. Jau pirms rallija starta daudzu cilvēku, sportistu un rallija funkcionāru uzmanību piesaistīja Hyundai, kas būvēja ļoti iespaidīgu un milzīgu motormāju (iespējams, viena no iespaidīgākajām motormājām WRC vēsturē). Pēc vairāku dienu darba komanda pabeidza būvēt motormāju, kuru apmeklēja ne tikai komanda un tās personāls, bet arī žurnālisti un vienkārši skatītāji.
Kā noskaidrojās, tad šī motormāja aizņem 900 m2! Kā atzīst komandas vadība, tad viņi vēlas, lai skatītāji, kuri šajā motormājā tiek pacienāti ar kafiju un zupu, var būt ciešā kontaktā ar komandu un lai ikviens var redzēt, kā tiek labotas un sagatavotas automašīnas startam.
Tiek uzstādītas pārvietojamās konstrukcijas. Foto: facebook.com/HyundaiWRC
Foto: wrc.com
Foto: https://timoanis.eu
Foto: https://timoanis.eu
Foto: https://timoanis.eu
Foto: https://timoanis.eu
Foto: wrc.com