Ainārs Igaveņš. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed
ASRT komanda šogad startēja gan Latvijas, gan Igaunijas, gan arī Krievijas rallija posmos. Šīs profesionālās rallija komandas sastāvā katrā rallijā uz starta izgāja vairāki braucēji, bet no visiem visvairāk atmiņā palikuši divi sportisti - jaunais un talantīgais igaunis Sīms Plangi un krievu braucējs Aleksejs Lukjaņuks, kurš ar savu braukšanu šogad pārsteidza ne tikai rallija līdzjutējus, bet arī rūdītus rallija pilotus.
Protams, daudzus interesē komandas plāni nākamajam gadam. Šī iemesla dēļ portāls Go4speed uz sarunu aicināja ASRT komandas vadītāju Aināru Igaveņu, kurš atklāja vērienīgus komandas plānus.
Foto: ASRT Media
"Mēs brauksim Krievijas čempionātu ar kādām četrām piecām ekipāžām un, iespējams, brauksim pāris Eiropas rallija čempionāta (ERC) posmos. Kurš pilots? Pagaidām medijiem to nevaru atklāt. Vai nu tas būs kāds no mūsu braucējiem vai arī pieaicināsim kādu spēcīgu pilotu, jo doma tam visam ir tāda, ka ASRT grib iziet ārā uz citu līmeni," iesāk Ainārs Igaveņš.
Jautāts, kuri braucēji brauks Latvijā un Igaunijā, ASRT vadītājs turpina. "Latvijā un Igaunijā visus rallija čempionāta posmus ASRT komandas sastāvā brauks Aleksejs Lukjaņuks. Šobrīd nezinām, vai ar N4 vai R4, bet brauksim noteikti, jo šeit līmenis ir ļoti labs. Šobrīd vēl ir jautājums par Sīmu Plangi, bet varu dot 99%, ka viņš nākošgad brauks ASRT komandas sastāvā un arī cīnīsies par čempiontitulu gan Latvijas, gan Igaunijas ieskaitē."
Foto: ASRT Media
Taču pastāv iespēja, ka Lukjaņuks nebrauks visos Latvijas un Igaunijas posmos. "Ja mēs atradīsim papildus sponsorus un līdzekļus startam ERC, tad Lukjaņuks, riskējot ar Latvijas čempionātu, brauks ERC, kas arī ir tāds mūsu mērķis, jo mēs gribam iet tālāk."
Uz jautājumu, vai komanda nākamgad turpinās braukt ar Evo X, Igaveņš pavēstīja ļoti interesantus jaunumus: "Šo jautājumu es vēl gribētu atstāt noslēpumā, bet katrā ziņā komandai jau pagājušajā gadā bija doma par rūpnīcas mašīnas iegādi un tāda doma ir joprojām, uz kuru arī tieksimies. Ford un Citroen tie nebūs, bet šobrīd notiek sarunas ar Škoda un Mini rūpnīcas mašīnām, bet pagaidām neko negribu vairs teikt. Līdz janvārim viss būs skaidrs," ar viltīgu smaidu atzīst Ainārs.
"Esam ambicioza komanda, tāpēc ir jāiet uz priekšu un jāattīstās. Pēc Sāremā rallija mūs uzaicināja startēt nākamā gada Somijas WRC posmā, tāpēc mēs tur noteikti būsim. Šobrīd nezinu, ar kādu mašīnu, bet Lukjaņuks tur brauks."
Sarunas nobeigumā nevarēja nepajautāt par to, kā komandai izdevās atrast un piesaistīt tik ātru un spēcīgu braucēju, kāds ir Lukjaņuks, uz ko Igaveņš atbildēja. "Bija tā, ka viņš mūs redzēja Krievijā. Viņš pateica, ka grib strādāt ar labu komandu un braukt ar labu mašīnu. Aleksejs mums jautāja, vai varam viņam piedāvāt mašīnu. Piedāvājām, un jau pēc pirmā rallija viņš atzina, ka ir apmierināts ar to un grib turpināt sadarbību."
Sīms Plangi. Foto: Aigars Tīdmanis, Go4speed
"Tagad viss beidzās tā, ka viņš aprunājās ar savu sponsoru un mums pajautāja, vai viņš var uz nākamo gadu īrēt mūsu mašīnu un braukt ASRT sastāvā kā komandas braucējs. Nosaucām ciparu un viņš piekrita. Taču mēs noteikti turpinām skatīties arī uz jaunajiem braucējiem un uzskatu, ka Plangi ir milzīgs potenciāls. Žēl, ka tādu braucēju pagaidām nav Latvijā," nobeidz Igaveņš.
Arī portāls Go4speed ASRT komandai novēl veiksmīgus startus!