profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aluksne-4458.jpg
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Publicētas LAF prezidentu kandidātu pieteikumu vēstules

Go4speed 31.01.2018 - 11:02 Publicētas LAF prezidentu kandidātu pieteikumu vēstules
Raimonds Kisiels, Olafs Ozols un Andris Kulbergs

Jau iepriekš ziņojām, ka LAF prezidenta vēlēšanās kandidēs (uzvārdu alfabēta secībā) Raimonds Kisiels, Andris Kulbergs un Olafs Ozols. Laf.lv ir publicējis kandidātu pieteikuma vēstules un CV, lai biedri līdz 24.februārim, kad notiks LAF biedru pilnsapulce un prezidenta vēlēšanas, varētu vieglāk izdarīt savu izvēli.

Biedru pilnsapulcē pirms balsošanas kandidāti stāstīs par savu redzējumu turpmākai LAF un autosporta attīstībai, taču, ja biedri izteiks vēlēšanos satikt kandidātus pirms vēlēšanām – LAF šīs tikšanās organizēs.

LAF aicina biedrus iepazīties ar pieteikumiem un būt aktīviem, lai vēlēšanās uzvarētu tas kandidāts, kas, jūsuprāt, būtu vispiemērotākais LAF prezidenta amatam.

Raimonda Kisiela pieteikums un CV
Atsaucoties uz Latvijas Automobiļu Federācijas (turpmāk tekstā “LAF”) mājaslapā publicēto sludinājumu, vēlos pieteikt savu kandidatūru LAF prezidenta amatam. Savas autosporta gaitas uzsāku 1997.gadā ar dalību rallijā “Latvija” un noslēdzu 2016.gadā pēc rallija sezonas noslēguma posma “Latvija”. Savā aktīvajā rallija periodā esmu startējis vairāk kā 80 rallija sacensībās un man ir izveidojušās koleģiālas un draudzīgas attiecības ar lielāko daļu no Baltijas un Skandināvijas valstu autosportistiem un viņu pārstāvjiem. 2006.gadā izcīnīju 1.vietu Latvijas rallija čempionāta kopvērtējumā A-8 grupā un saņēmu Latvijas sporta meistara titulu. Papildus startiem rallijā esmu kā autosportists arī piedalījies 24h šosejas sacensībās Lietuvā, Vācijā, Beļģijā un Dubaijā.

Kopš 2010.gada esmu LAF viceprezidents un šo gadu laikā esmu pieredzējis to, ka prasmīgas vadības rokās federācijas darbs tiek pamanīts, augsti novērtēts gan vietējā, gan starptautiskā mērogā. Gan pirms darba LAF viceprezidenta amatā, gan arī pildot šos pienākumus man ir izveidojušies plaši kontakti starptautiskajā autosporta vidē. Tāpat šo gadu laikā ir izveidojusies laba sadarbība ar valsts un pašvaldību institūcijām jautājumos, kuri skar un attiecas uz autosporta jomu, it sevišķi attiecībā uz Latvijā notiekošajām starptautiska līmeņa autosporta sacensībām – Eiropas rallija čempionāta un Pasaules rallijkrosa čempionāta posmiem.

Esmu pārliecināts, ka ir jāturpina līdzšinējās LAF vadības iesāktais, jāturpina darbs pie LAF nospraustajām vadlīnijām un prioritātēm. Uzskatu, ka straujas izmaiņas līdzšinējā LAF darbībā nav ne autosporta dalībnieku, ne sacensību rīkotāju, ne arī pašas LAF interesēs. LAF ir jāturpina strādāt pie autosporta popularizēšanas, sabiedrības atbalsta un autosporta finansējuma piesaistes jautājumiem, starptautiskās sadarbības uzlabošanas, jāturpina plānot un stabilizēt finanses, attīstīt sporta drošību, jāpiesaista jauni dalībnieki. Būtiski ir pastiprināti pievērsties arī jautājumam par sporta kompleksās bāzes “Biķernieki” attīstību un juridisko jautājumu sakārtošanu.

Manas ievēlēšanas par LAF prezidentu gadījumā savā komandā kā viceprezidentus vēlos redzēt Jāni Nagli un Andri Zvingēvicu – cilvēkus, kas jau sevi pierādījuši kā lieliskus speciālistus, lietpratējus un cilvēkus ar lielu pieredzi, kam rūp autosporta attīstība un tā nākotne.

Ņemot vērā manu ilglaicīgo pieredzi autosportā, LAF viceprezidenta amatā, kā arī daudzos kontaktus, kas radušies šo gadu laikā man kā uzņēmējam, autosportistam un LAF viceprezidentam, uzskatu sevi par piemērotu kandidātu LAF prezidenta amatam un esmu pārliecināts, ka ar savu darbu spētu dot būtisku ieguldījumu LAF turpmākajā darbībā un attīstībā.

Andra Kulberga pieteikums un CV
Vēlos pieteikt savu kandidatūru Latvijas Automobiļu Federācijas Prezidenta amatam. Kopš pirmās dienas ienākot šai pasaulē, esmu uzaudzis ar un starp automašīnām, antīkajiem dzelžiem, auto un moto sportu. Ikdienas pavadot ar benzīna smaržu un motoru rūkoņu, piedaloties Motormuzeja būvniecībā, sacensībās Biķernieku trasē, startiem dažādās auto un motosporta amatieru disciplīnās, vēlāk dalību ņemot nopietnākās sacensībās, kā arī to organizēšanā. Dzīves gaitā auto lietu hobijam kļūstot par profesiju, jau 18 gadus strādāju auto nozarē gan starptautiskā, gan lokālā mērogā. Kā arī 12 gadus, no kuriem 10 gadus kā Auto Asociācijas Prezidents, veiksmīgi veicinu auto nozares attīstību un nozares sakārtošanu Latvijā, sabiedriskā kārtā.

Būdams sirdī un arī profesionāli Latvijas auto nozares eksperts, auto un moto entuziasts un sportists, veiksmīgi panākot Latvijas auto nozares sakārtošanu, sevi uzskatu par vispiemērotāko kandidātu Latvijas Autosporta sakārtošanā un attīstības veicināšanā. Mana pieredze sabiedriskās organizācijas vadīšanā, kā arī starptautiskā pieredze biznesā, valodu prasmes, biznesa domāšana apvienojumā ar sporta un sportistu izpratni, labās komunikācijas spējas un plašais kontaktu loks dos iespēju LAF, kā organizācijai, sevi pacelt vēl augstākā līmenī Latvijā un starptautiski.

Olafa Ozola pieteikums un CV
A.god. J.Nagļa kungs!
Iepazīstoties ar Jūsu vadītās LAF www.laf.lv publicēto informāciju par LAF vēlēšanām, nolēmu iesniegt nepieciešamos dokumentus - CV un motivācijas vēstuli un kandidēt uz LAF prezidenta/viceprezidenta amatu.

Domāju, ka mana lielā darba pieredze 16 gadus vadot Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociāciju un sakarā ar šo darbu piedaloties neskaitāmās starptautiskās sanāksmēs, 13 gadus pārstāvot Latviju OICA (Pasaules autoražotāju asociācijā) un 8 gadus pārstāvot Latviju ACEA (Eiropas Autoražotāju asociācijā) ir attīstījusi manu starptautisko pieredzi un daudzos kontaktus autoražotāju pasaulē.

Autosportā pirmo necilo pieredzi ieguvu no 1977. - 1982.g. piedaloties rallija sacensībās un ieguvu Sporta meistara kandidātu.
Autosporta menedžmentā pieredze sākās dibinot un vadot Latvijas autokrosa komandu (I.Caune, V.Šlēgelmilhs, P.Neikšāns, A.Kārkliņš). Vēl atrodoties PSRS sastāvā, sākot ar 1989.gadu pirmais no Latvijas atradu iespēju izvest komandu uz ārzemēm, kur tā 3 gadus ar ļoti labām sekmēm startēja Eiropas autokrosa čempionātos Vācijā, Austrijā, Dānijā, Čehijā. Pirmais 1989.gadā piesaistīju arī vācu kompānijas Wirtgen finansējumu komandai. 1997.-2001.g. dibināju un vadīju rallija komandu Subaru Team Latvija (I. Caune, J.Vorobjovs). Pirmoreiz Latvijā tika ievestas divas Subaru STI automašīnas - viena no PRODRIVE, viena no Japānas STI. Ar šīm konkurētspējīgām automašīnām sākās cita līmeņa autosporta attīstība Latvijā. Piecus gadus uzvarējām Latvijā un Baltijā un 1997.g. un 1998.g. ar I.Cauni piedalījāmies Pasaules čempionātos Anglijā un Zviedrijā.

No 2013. - 2017.g. kā A. Lukjanuka menedžeris 3 gadus piedalījāmies Eiropas rallija čempionāta posmos, izcīnot 3. un 2. vietu Eiropā. Esmu arī strādājis rallija komandās ASRT un SRT. Komandai SRT palīdzēju no Škodas rūpnīcas iegādāties divas, vienas no pašām pirmajām, R5 rallija automašīnām. No 2016.g. un pašlaik sadarbojos ar Zīda ceļa organizatorisko komandu V.Čagina vadībā. Dažādā statusā esmu piedalījies arī 5 Dakāras rallijos. Pirmais bija jau 1991.gadā, kad arī iepazinos ar 1991.g Dakāras rallija uzvarētāju Ari Vatanenu, ar kuru esam ļoti labi paziņas un regulāri kontaktējamies un konsultējamies.
Piedalījos 2 Zīda ceļa etapos un vairāk kā 100 WRC posmos. Šajos darbos - dalībās esmu ieguvis lielu pieredzi un ārkārtīgi plašu labu paziņu loku autosporta menedžmentā.

Domāju, ka mana izglītība, lielā darba un organizatoriskā pieredze, labi zināmais autosporta menedžmenta darbs un plašais starptautisko paziņu loks ļoti palīdzētu manā darbā, ja tiktu ievēlēts. Gadījumā, ja tiktu ievēlēts, varu apsolīt, ka minēto pieredzi izmantošu, lai turpinātu jau tā labi nostādīto LAF darbu un kopā ar LAF komandu to vēl uzlabotu.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png